Політика повернення товару

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.,продовольчі товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.
У разі виявлення недоліків або невідповідності замовлення умовам договору, Покупець має право звернутись до Продавця для врегулювання ситуації.
Для цього необхідно:
звернутись за контактами, вказаними нижче, протягом 2 робочих днів з моменту отримання товару;
надати фото/відео підтвердження неналежної якості товару та документ, що підтверджує покупку.
Повернення коштів або заміна товару здійснюється лише у випадку підтвердження неналежної якості продукції.
Контакти для звернень:ТОВ «ІРІС-ПАК»Телефон: +380984316024, +380504039551Email: au.moc.kcapsiri%40selasАдреса: м. Харків, 2-й Вологодський вʼїзд 2.